Ipswich Town boss Mick McCarthy var stolt af den indsats sættes i af sine spillere i løbet af et spil på Nottingham Forest, som så dem reduceret til ni mænd.
De besøgende holdt ud i 84 minutter ved City Ground, inden de blev tilsidesat af en afbøjet strejke fra Lewis McGugan.
McCarthy mener, at der er masser af positive for hans side for at tage ud af stemmelighed trods et nederlag efterlade dem i problemer, med det hans opfattelse, at vigtige be****ninger kunne være gået deres vej på en anden nat.
Han sagde: "De er strålende, de er en stor flok, de virkelig er fabelagtig Jeg var virkelig stolt af den måde, de gik om deres job..
"Vi var uheldige ikke at holde ud Det er en udbøjning, der er koste os -. De ikke ser ud som de skulle få det på nogen anden måde."
På de to afskedigelser, som oplevede Lee Martin og fodboldstøvler f50 Richard Stearman givet deres marchordre, tilføjede den tidligere Irland manager:. "Lee Martin - ingen argumenter om, at da han (Henri Lansbury) har tacklet ham, han knælede ham, han stod på ham men stadig, det er det, der gør gengæld altid får det (det røde kort).
"Second one -. Jeg ved ikke, dengang jeg troede, han skulle til at booke ham, så jeg har lige kigget på det og han bare synes at have skubbede ham (Andy Reid) uden for banen Hvis nogen viser mig. en vinkel, hvor han har ramt ham i ansigtet så han fortjener det, men jeg kan ikke se det.
"Den første jeg har nogen argumenter med og nike fodboldstøvler måske Stears bare gør det har været reserveret allerede var en smule hensynsløs fra hans side."