liet hij Rejon klim naar de voet van de genade. Zie je die boze uitingen van Wang Hao, Liu Xiaowei harten blij zijn te weten dat ze een kans hebben, na het laatste contact met Wang Hao, vader Liu hem vroeg naar de mogelijkheid om interactie te verdiepen met Wang Hao hebben, Liu Xiaowei weet zijn vader wilde klom de koninklijke lijn, heeft de vader niet specifiek zeggen wat, maar hij ook in het algemeen naar Wang Hao familie beluisteren in Yandu krachten in China 2013 moncler. "Wang en, wees gerust, ik ga en regelen" Liu Xiaowei in Wang Hao oor mompelen afgewerkt, liep naar de balzaal deur, trok naast hem over de man en zijn grootte. "Laten we nu landschappen, zie ik onder hoe in te pakken" de Wang Hao fel stilletjes een wijn te drinken, in mijn hart. Je grote dansen, gewoon handelen in harmonie, "Liang Liang zei: " Laten we gaan, gaan we in de doos K lied "Liang Liang afgewerkte is gestopt dans Rejon en twee prachtige, regelrecht naar de doos De positie ging Rejon gevolgd. Raakt aan de prestaties van de twee prachtige dans zo gemakkelijk, wat wil ik ook gaan het gevoel terug te betalen, altijd en Rejon handhaven van een afstand. "Het jonge meisje, dat u ons een doos met bier inch" Liang Liang serveerster gezegd te hebben opende een verscheidenheid van zingen en apparatuur. "Ik zei tegen de twee van u mooie is nu hoe, ah, zo ver weg, zitten te komen zitten over" de Liang Liang in de richting van Chan en schoonheid en Zhao Masaharu zei: "net als dansen zo veel, al kennissen". Vertrouw op, zeg dit niet om dood ah. Had twee mooie vrouwen zijn zich bewust van wat, een beetje beschaamd,

dat gejoel. Liang grote baas was zo iemand. Dit verlaten van Chan en de Verenigde Staten, en Zhao Masaharu de benen, ik weet het niet deze actie mag niet bewegen, zelfs Rejon realiseerde ook een beetje. He, ik kwam van een miljoen bloemen op uw punt van de geest Ik weet nog steeds niet 2012 moncler? Vertrouw Rejon brok hout, is gewoon een verspilling van de, ah, ik dan naar links en rechts hebben lange knuffel. Dit, natuurlijk, is de straal helder kerel zich vermaken in het hart, begon hij te vinden in de dagen Nanda Hotel Zhao de Masaharu zie Rejon ogen verkeerd. De resultaten van de achteruitkijkspiegel van de auto op de terugweg Shuanghui Chan en de Verenigde Staten in principe de hele weg rustig Piaoxiang Rejon, hij wist dat dit kuiken in de weg. Verdomme, de jonge meester traag ah, gij ze niet kunnen worden gevonden, de hemel geen oog ah moncler jassen. Deze ongemakkelijke sfeer in de doos zachte muziek en Liang Liang dat drake stem schreeuwt rode zonder een spoor,