Yun Parajumpers Gobi Bomber Jakke Herre M?rkegr?n Ye dygtigt afbøjet den tilgang gør Zhuangyu Si følelse en lille hund bider pindsvinet ingen måde under munden. Men første gang vi mødte jer kan yde til en junior regnskab på toppen, forbereder sig på at trække kropsholdning og efterlader cloud Wars hundred runder, rettidig Lee Hyun at tale ud, og efterlader sky mit hjerte taknemmelig ah, far-in-law jeg dig virkelig for generøse forsøg, da jeg vil punch dig ydeevne lejlighedskøb ikke mindre skånselsløse hænder, hundrede og firs tusindvis af pensel og blæk gebyr på det.
Yeyun Li Ma Lee Hyun åbning styrte de tanker i Parajumpers Kodiak mit hjerte, og be****somhed kan spytte ud et par ounces blod vil være sikker på at lade sin far-in-law, faktisk Lee Hyun sagde: "Du skal først chattede, jeg gik ned i toilettet. "
Blade sky qpqingabcdefg20121229 mit hjerte Biequ ah! Dette er ikke at placere sig under the gun af mor-i-lovs, og stadig ikke har den form for kroppen rustning. Zhuangmeng Die at lidt energi fuldstændig ignoreres, under hendes magtfulde mor-in-law gas parajumpers jakke anslået felt, at selv de ord er vanskelige.
Lee Xiancai ignorere Yun Ye, triste øjne, meget chik at aflevere pakken, tændte en cigaret i gangen klukle: "Yeh Yun-ah Yun Ye, du håber på det bedste, og i så fald vil jeg vende tilbage når du ånde, at vores forretning vil lykkes mere end halvdelen af det. ".

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote