Heart beregninger er givet, at hele hat til Ximen tilbedelse og tilbedelse, den meget respektfulde autentisk: "Far of the Bride lektie lært! Xiaoxu høre gifte at gøre kærlighed til sin kone, under den øjeblikkelige begejstring, ikke bliver revet med, men håber også Father of the Bride "aflad!
Ximen smilende parajumpers jakke fra øre til øre: "Gør ikke synd! Parajumpers Long Bear Sin! Xian Xu morgen ikke gå? "
Chen økonomisk kiggede op strængt sagde: "Absolut ikke! Father of the Bride, parajumpers adirondack jakke dame sort Xiaoxu i morgen er nødvendigvis den måde at gå! "
Ximen bedøvet: "... det er sådan at sige? Hvis du går, ægteskab var, hvordan man håndtere? "
Chen økonomien hurtigt sagde: "far til bruden Shaoanwuzao Xiaoxu gå, men netop til ægteskab ah! "
Ximen overvejede et øjeblik: "Åh, jeg ved det! Skal du tilbage tilParajumpers Long Bear Parka Dame M?rkegr?n Tokyo for at hente med deres forældre qpqingabcdefg20130112 eller svigerforældre? Dette men behøver ikke at bekymre dig om, når du og min datter sat Wawa Qin, der allerede Jeg nikker og Chen pårørende, forældre ordrerne har, i morgen kører jeg, at de matchmaker tekst Sao børn har tilkaldt, ville ikke de fik Meishuozhiyan? denne betydning af ordet, bliver lige blevet gift! ".

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote